zaterdag 26 februari 2011

movies !

Hey! 
Ik wist niet zo'n leuk onderwerp enzo, dus dan maar leukefilms <3
voor als je een dagje niks te doen hebt is het altijd gezellig om een filmpje te gaan kijken met wat vriendinnen. :D
Toevallig heb ik vandaag nog een film gekocht: Valentine's day.
Leuke film (: - Lijkt op Love Actually en Alles is liefde, wat ook leuke films zijn! 
Ik kijk best veel films, is altijd leuk toch? Films die wij thuis hebben heb ik dan ook meestal pas nog gezien. Dus dan is het tijd voor een nieuwe film.
Okee hier even een paar leuke films :
Wildchild
Confessions of a shopaholic
Step Up (1&2)
Meangirls
Afblijven
Coyote ugly
The devil wears prada
Dunya en Desie
Hitte harara
Amsterdamned
Timboektoe
Ice princess
17again
Lovewrecked
Lover of Loser
Raise your voice
Sisterhood of the traveling pants (1&2)
She's the man
The notebook
White noise ( haha vooral in het donker met paar vriendinnen :) )
The prince and me
What a girls wants
What happens in Vegas
Costa
Radeloos

Nou er zijn nog zoveel meer leuke films! Maar die ga ik niet allemaal opnoemen. Dit zijn er toch al wel genoeg? :$ Sorry voor het niet al te boeiende stukje deze week! 
doeeeeeeeegxxxxxxx.

deze blog werd medemogelijk gemaakt door miss monday, bedankt! <3








Geen opmerkingen:

Een reactie posten