dinsdag 1 februari 2011

JB.

Heeee (:
Ik ben miss tuesday!  Dit is de eerste keer dat ik een blog schrijf sooo.. wish me luck!
Ik ga het hebben over een onderwerp dat zeer vaak voorkomt: Justin Bieber.
Elke dag hoor je wel justin bieber wat is dat een kk homo. Of omijngod hij is zo lekker <33.
Of je haat hem en anders ben je fan. Kortom het slaat gewoon nergens op.
Jongens zijn gewoon jaloers op hem. 99,99% zal nooit maar dan ook nooit zoveel bereiken als hem in hun hele leven. Dus zeik gewoon niet zo. Hij is ook niet een of andere god, of held of wat dan ook.
Er zijn ook mensen die echt helemaal into hem zijn, alsof ze niet kunnen leven zonder hem.
Deze mensen noemen zichzelf 'beliebers' en hebben de 'BIEBERFEVER.'
Persoonlijk vind ik Justin best knap en hij kan ook nog goed zingen. ;d





















Hij is toch best lekker? ^^
Maargoed er is niks mis mee om fan van hem te zijn maar sommige mensen gaan echt té ver.
Een meisje heeft zichzelf opgehangen, omdat ze hoorde dat Justin met Selena Gomez heeft gedated!
Ik bedoel dan is er echt wel een steekje los in je bolle koppie.
Kijk maar een keer het filmpje Bieberfever van nigahiga. (:
Ik vind nigahiga echt geweldig, hij maakt echt hele leuke en grappige filmpjes.
Okeee dit was het weer voor vandaag. Tot volgende week!


live, laugh, love
(but don't fall in love with the wrong person like i always do)
xxxx miss tuesday

ps. Oja voordat ik het vergeet miss sunday & monday en ik gaan elke dinsdag avond naar streetdance. En we hebben op 27 maart een optreden! Dus als jullie willen komen kijken moeten jullie het zeggen, dan kopen we kaartjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten