zaterdag 12 februari 2011

xxxxxxxxxx



yoooo. <3


vorige keer heb ik gezegd dat ik volgende week (nu dus) 
een recensie over onze taart zou schrijven, weten jullie 
nog ? nou hier komt het hoor: de taart was erg lekkerr. (l) 
meer hoef ik niet te zeggen toch ? (; alles duidelijk dan.


dit moeten jullie even weten btw miss monday had voor
de girls van deze blog een heel lief zinnetje gezet in de
hitkrant ! echt zo lieff! hoe ze dat heeft gedaan weet ik
niet précies, maar ze moest het zinnetje iig mailen en dan
hopen dat die erin kwam te staan ! wil je dat ook? ga even
 naar www.hitkrant.nl en ik hoop dat daar meer infooo
staat maar dat weet ik dus niet zeker, sorry daarvoor :$


wauw deze blog gaat nog helemaal nergens over :$ dat 
moet even snel veranderen. het onderwerp van deze dag 
isssssss......... (tromgeroffel) : DROGE LIPPEEEEEEN
okee stom onderwerp maar ik heb er àltijd last van en
daarom geef ik jullie hier even wat tips over haha :$ :$
TIP 1 : maak je lippen zo min mogelijk vaak nat ! het
klinkt natuurlijk best logisch dat je ze nat moet maken 
maar als je al droge lippen hebt en je maakt ze nat en 
dat droogt weer op; dat zorgt alleen maar voor nog 
drogere lippen. wauw wat een mooie zin heb ik gemaakt
haha. maar dat maakt niet uit want ik denk dat jullie me
wel begrijpen toch ? anders heb je lekker pech sorry :$
TIP 2 : gebruik regelmatig lippenbalsem! dit zorgt er 
namelijk voor dat je lippen minder snel uitdrogen :D
TIP 3 : scrub ! wanneer je last van velletjes hebt kun
je je lippen met een zachte tandenborstel scrubben (;
doe dit niet te hard ! dan is de kans namelijk groot dat je
huid van je lippen beschadigt ! niet doen dusssssss ''
TIP 4 : zet je verwarming niet te hoog! wanneer je heel
veel warme lucht om je heen hebt droogt dit je lippen uit.
niet zo slim dus ! zelf heb ik dit ook always want ik wil het
niet koud hebben. een paaar dingen die je kunt doen als
je het koud hebt ( ipv meteen de verwarming hoger te 
zetten ) : dik vest aandoen, sloffen aandoen, legging onder
je broek, sjaal om, thee/ warme chocomelk drinken, of
gewoon even lekker los gaan op een super chill nummer 
ofcourse! natuurlijk radio/ipod/laptop/tv superhard want dat
hoort erbij haha. ojaa; niet te hard want anders krijg je boze
buren en dat wil je niet hebben natuurlijk hahaha :$ :$ :$ :$


zoooo, ik hoop dat jullie wat aan de tips hebben! dit was de
blog weer voor vandaag. helaaas. fijn weekend nog everyone (:


kissss&hugssss.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten