dinsdag 1 maart 2011


Heee ;d
Ik ben vandaag met miss sunday & monday naar leiden geweest (:
We gingen eerst bij onze klassieke talen docent savelkoul  (ja geweldige naam xd) lunchen, dan naar het museum en daarna SHOPPENNN! <3
Het was echt heel gezellig! ;d
Miss monday en ik hebben allebei een zwarte blazer van de H&M gekocht, hij was maar 19,95! Verder heb ik nog panty's gekocht en we hebben alledrie hetzelfde armbandje gekocht xd. Oja en vandaag is Justin Bieber 17 geworden en mijn bff 15! ;d
(nouja ze is eigenlijk op 29 februari jarig maarjaa xd) Koek als je dit leest, bij deze nogmaals gefeliciteeeerd <3
Maar het verhaal gaat weer verder sooo enjoy!

Uiteindelijk kijkt hij me recht in mijn ogen aan en zegt: 'Nee, ik heb ze niet gestuurd.' Er volgt een pijnlijke stilte... Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Shit man ik had zo gehoopt dat hij het was! Nou lekker is dat dan, hoe moet ik in hemelsnaam mijn 'geheime aanbidder' vinden?! Nu het stil is hoor ik dat mijn stereo nog zachtjes aan staat. Ik loop er naar toe en zet hem iets harder.
Uit de boxen komt mijn favoriete nummer van Paramore, ‘you are the only exception’. Langzaam loopt Floris naar me toe. 'Wil je dansen?' vraagt hij. Hij kijkt echt heel lief en verlegen. Ik heb nog nooit zo zien kijken. 'Ja', zeg ik. Hij komt nog dichter bij en slaat zijn armen mij middel. Ik sla mijn armen om zijn nek en dan dansen we. Het voelt echt heel vreemd en ongemakkelijk, maar toch ergens wel vertrouwd. Het is een heel fijn gevoel. Ik leg mijn hoofd zachtjes op zijn schouder. 'Ik weet dat ik een eikel ben geweest in de brugklas, en dat je een hele zware tijd heb gehad. Het spijt me dat ik er toen niet voor je was', zegt hij zachtjes. 'Het is oké, dat is verleden tijd', fluister ik in zijn oor. Zo dansen we een tijdje verder. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. Hiervoor heb ik nog nooit met iemand geslowd, dus dit is mijn eerste keer. 

Dan gaat de deur opeens open en staat mijn moeder verbaasd met een wasmand in haar handen. Verschrikt duw ik Floris van me af. Oh god dit meen je toch niet! Ik schaam me dood! 'Ik denk dat ik maar eens ga', zegt mijn moeder aarzelend. En ze doet langzaam de deur weer dicht. Mijn hoofd is knalrood en ik durf hem niet aan te kijken. Het nummer is afgelopen en het is weer stil. 'Ik moet maar weer eens gaan. We hebben Duits morgen en ik moet nog leren', zegt Floris. 'Oké ehmm dan zie ik je morgen wel', zeg ik. Beneden hoor ik onze ouders opgewonden praten. Ze hebben het natuurlijk over ons. Ze zouden het echt geweldig vinden als wij iets zouden hebben. Daarna kijk ik naar buiten en ik zie dat het al gestopt is met regenen. Floris loopt naar me toe en geeft me een kus op mijn wang. 'Nog een fijne Valentijnsdag', zegt hij glimlachend. Daarna loopt hij weg en doet de deur dicht. Ik voel dat ik helemaal gloei van binnen. Het lijkt alsof mijn buik ontploft van alle vlinders die er rond fladderen. Valentijnsdag is officieel geen kut dag meer, mijn dag kan echt niet meer stuk! Beneden hoor ik dat Floris bestookt wordt met allemaal vragen. Tja das logisch, ouders moeten zich ook overal mee bemoeien. 

Ik doe een nieuwe cd in mijn stereo. Het is een cd met van die muziek waar al die sletjes zoals Stacy op dansen, op van die feesten waar ze zich half in coma zuipen. Ik druk op 'play' en begin als een gek te dansen. Volgens mij ziet het er voor geen meter uit, maar dat kan me niks schelen. Altijd als ik happy ben ga ik altijd dansen (:. Ik kan het gewoon niet geloven, is dit een droom?! Ik knijp in mijn arm. Ik voel mijn nagels in mijn vel drukken. Ja het is dus duidelijk geen droom, volgens mij zit hij me eindelijk zitten! Waarom zou hij anders met me slowen en vervolgens een kus op mijn wang geven en fijne Valentijnsdag wensen? Ik weet dat we goede vrienden zijn, maar dit heeft hij nog nooit gedaan! Oké, hij zoende me alleen toen we nog kleuters waren, omdat onze ouders het zo schattig vonden. En een keer in groep 6, omdat ik tijdens gym een bal van Stacy op mijn hoofd kreeg. Dat was echt heel lief van hem <3, maar dat was echt de laatste keer!

Na een tijdje te hebben gedanst plof ik moe neer op mijn bed. Ik zet mijn stereo uit en ik hoor dat de ouders van Floris al weg zijn. Dan klopt er iemand op mijn deur. 'Binnen!' roep ik. Mijn moeder doet de deur open en loopt meteen naar binnen. Ze begint meteen achter elkaar door te ratelen: 'Hoe zit het tussen jou en Floris? Hebben jullie verkering? En zo ja hoe lang al? Wij vinden het allemaal prima hoor, jullie zijn zo'n stel. Oh ja ik wist het al jullie zijn gewoon gemaakt voor elkaar, helemaal perfect, ja ja we hadden het wel door hoor!' 'Mam luister goed, we hebben niks oké. We zijn goede vrienden, meer niet', zeg ik. Mijn moeder kijkt me teleurgesteld aan; 'Maar waarom slowden jullie dan? Dat is toch echt iets wat stelletjes doen of niet?' Tja daar heeft ze een goed punt, wat moet ik daar nou op antwoorden? 'We dansten gewoon als vrienden, we hebben echt niks oké', zeg ik.
Ik weet het niet echt een sterk argument, maar wat moet ik dan zeggen?! 'Zijn jullie dan verliefd en hebben jullie het nog niet met elkaar?' vraagt mijn moeder. 'Oké mam, je moet weer gaan het was gezellig. Daaag!' Ik duw mijn tegenstribbelende moeder de kamer uit. 'Maar, maar, wacht eens even ik ben nog niet uitgesproken jonge dame!' sputtert mijn moeder. Ik duw de deur dicht en doe mijn kamer op slot. 

Pfff nu weet ze dat ik echt verliefd op hem ben. Lekker is dat dan! Ik kijk naar mijn slaapkamer en zie de kleren van Floris nog liggen. Oh die is hij natuurlijk vergeten! Als ik ze nu was kan ik ze morgen aan hem geven! Ik doe meteen mijn slaapkamerdeur open. Mooi de kust is veilig! Ik loop op mijn tenen naar de wasmachine. Oké enig idee hoe dit ding werkt? Als ik het verpest heb ik echt een probleem! Oh mooi daar ligt een gebruiksaanwijzing, die is vast voor mijn vader!
Ik doe zijn kleren in de wasmachine, zet hem aan, poets snel mijn tanden en loop weer terug naar mijn slaapkamer. Ik plof weer neer op mijn bed en val langzaam, terwijl ik aan alles denk wat er vandaag gebeurd is, in slaap... 

http://www.youtube.com/watch?v=-J7J_IWUhls < dit is (voor de mensen die het nog niet kennen) het liedje you are the only exception.

Okeee, dat was het weer voor vandaag! 
xxxxmisstuesday<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten