woensdag 2 februari 2011

Openingszinnen!

Haaaai!

Ik ben Miss wednesday. Miss wednesday is 15 jaar en houdt van; friends, shampoo van de kapper, zon, zee, strand, vakantie, LCKV(zie stukje miss Saturday), liedjes met leuke herinneringen, als me haar leuk zit, lachen, winkelen, leuke liedjes 238939x luisteren, paardrijden, in rengalop over het strand racen, volleyballen, silent disco met de lckv en er nog geld voor krijgen ook, uren kletsen met vriendinnen. Er zijn nog veeel meer dingen waar ik blij van wordt, maar nu even genoeg over mezelf.

Zondag zat ik te kijken naar het programma Boer zoekt Vrouw. Ik denk dat veel meiden dit programma wel kennen, het is een programma voor oudere mensen dat gaat over boeren die de ware proberen te vinden. Daarbij zit ook een boerin; Annemarie.
Annemarie kan het alleen maar over werk hebben, en weet niet hoe ze een leuk gesprek moeten beginnen. Dat is soms ook best moeilijk. Want hoe laat je een jongen duidelijk merken dat je hem leuk vind? Het onderwerp van vandaag is Openingszinnen. Een paar weken terug zat ik met miss Friday op msn, en we kwamen op dit onderwerp uit. Er zijn best grappige openingszinnen en die wil ik graag met jullie delen.


Hier komen er een paar;

Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog eens langs lopen?
Mag ik je even storen? cupido heeft net gebeld, hij wil mijn hart terug!
Als melk goed is voor het lichaam, hoeveel heb jij dan wel niet gedronken ?
Je bent mooi, maar als ik je mag zoenen ben je ook nog eens lief!
Ik ben erg verlegen, kun jij het gesprek niet beginnen?
Helaas, ik moet je arresteren, je hebt mijn hart gestolen.
Mag ik je nummer? Ik schrijf een telefoonboek.
Heb je je EHBO-diploma, wil je mijn pols dan even voelen? Want telkens als jij voorbij loopt, gaat' ie sneller kloppen.
En hoe is dat, om zomaar uit de hemel te komen vallen ?

Eigenlijk ontzettend flauw, maar vond het toch wel even leuk om op deze blog te zetten. Met een beetje lef zou het misschien nog wel eens kunnen gaan werken, maar een hey of hallo is toch wat eenvoudiger. En altijd gewoon jezelf blijven natuurlijk. Dit was het stukje voor vandaag, hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen , en tot volgende week!
Kussssies. xxxx
Miss Wednesday.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten