dinsdag 22 februari 2011

The story goes on (:

Heee (:
Vandaag ga ik weer verder met mijn verhaal, zoals ik heb beloofd.
Voor de duidelijkheid, met dit verhaal wil ik echt niemand zwart maken ofzo, dus bij deze het is niet persoonlijk bedoeld!


Hoofdstuk 2 You are the only exception
Pfff wat een dag!
Ik plof neer op mijn bed en zet de muziek keihard aan.
Echt niet te geloven, vandaag was een van de hectische dagen van mijn leven!
Op school was ik hét gesprek van de dag. Echt iedereen had het over mij! Overal waar ik liep wezen er mensen naar mij, hoorde ik gegiechel of werden er (rot)opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd.
En echt de hele dag werd ik bestookt met vragen van; 'Van wie komen die rozen, heb je een vriendje, heb je ze naar jezelf gestuurd kut of de meest populaire welke idioot zou er nou weer rozen naar jou sturen?'
Maar echt werkelijk waar ik heb geen FLAUW idee welke mafkees de liefde aan mij op zo'n manier verklaren. Voor mij had het echt niet gehoeven, een normale liefdesverklaring was voor mij prima geweest!
Stiekem hoop ik natuurlijk dat Floris ze heeft gestuurd.. Ik trek een sweatshirt aan, doe een bril op en ik doe mijn haar in een rommelig knotje. Ik hoor de deurbel gaan. Oja dat was ik even vergeten, elke Valentijnsdag komen Bob en Ria (de ouders van Floris) met mijn ouders dineren. Jammer dat Floris vandaag voetbaltraining heeft, anders was hij wel meegekomen. Ik hoor mijn moeder roepen dat ik moet komen. 'Nee mam ik maak huiswerk!' gil ik terug. Ik heb er echt geen zin in en ik zie er niet uit dus nee bedankt. Ik hoor iemand op mijn deur kloppen. 'Nee mam ik zei toch dat ik niet kom!' zeg ik. Chagrijnig doe ik mijn deur open.
Dan tot mijn grote verbazing staat mijn moeder niet voor de deur maar Floris! O mijn god ik zie er echt niet uit dit meen je toch niet! Ik ben zo in shock dat ik niet weet wat ik moet zeggen.

'Waarom kijk je zo geschrokken? Ik ben het maar.' zegt Floris. Tja hij heeft makkelijk praten 'ik ben het maar' zegt meneertje. Vind hij het echt zo raar dat ik schrik, ik had hem echt niet verwacht!
'Ow ja sorry ik had niet verwacht dat je zou komen, je hebt toch voetbaltraining vandaag?' vraag ik. 'Die is afgelast, vanwege het weer', zegt hij. Ik kijk naar buiten en ik zie inderdaad dat het giet. Vervolgens kijk ik naar Floris die helemaal doorweekt is. Stom dat ik dat niet meteen zag. 'Okee ehmm wil je een handoek ofzo?' vraag ik. 'Ja is goed', zegt hij. Ik loop naar de badkamer en pak een grote handdoek. Ik geef de handdoek aan hem. 'Bedankt', zegt hij. We kijken elkaar zwijgend aan. Mijn hart begint steeds sneller te kloppen. Ik kijk naar hem hoe hij zich afdroogt. 'Kan ik wat kleren van jou lenen? Ik ben echt zeiknat', zegt Floris. Ik kijk hem aan en ik zeg 'Ja, waarom niet?' Ik loop naar mijn kast en pak mijn favoriete kleren, een trainingsbroek en een sweatshirt. Het zijn echt van die lekkere warme kleren die veel te groot zijn. Ik geef hem mijn kleren. Net als ik wil weglopen, zodat hij zich rustig kan omkleden, doet hij opeens zijn shirt uit. Ik sta stil en kijk hem verbaasd aan. Ik kijk hoe hij zich omkleed. Vind hij het dan niet raar dat ik er gewoon bijsta?! Daar sta ik dan in mijn kamer met Floris in zijn boxershort. Ik voel dat ik langzaam rood word.

Als hij mijn kleren aanheeft vraagt hij aan mij: 'Je was toch huiswerk aan het maken?' 'Nou ja eigenlijk had ik geen zin om naar beneden te komen', zeg ik. Hij lacht en zegt: 'Oké dat snap ik. Maar hoe zit het nou met die rozen?' 'Hoe bedoel je?' vraag ik. 'Weet je al van wie ze komen?' vraagt hij nonchalant. Nou ja het lijkt alsof hij het nonchalant probeert te zeggen, alsof hij meer weet dan ikzelf. Zou het dan echt zo kunnen zijn dat de rozen van hem komen? Als dat zo zou zijn zou ik het gelukkigste meisje in deze facking wereld zijn!
Oké ik moet er niet te veel van verwachten, straks is hij het helemaal niet..
'Nee dat weet ik niet', zeg ik. Ik raap al mijn moed bij elkaar, als ik het nu niet vraag zal ik er nooit achter komen. Nu is echt hét perfecte moment! 'Heb jij de rozen naar mij gestuurd?' Het is er uit voordat ik er zelf erg in heb. Mijn hart gaat als een gek te keer. Ik hoop echt dat hij het is. Hij móet het gewoon zijn wie is het anders?! Als hij het niet is, moet ik opzoek naar een soort 'geheime aanbidder'. Ik heb al aan al mijn mannelijke vrienden gevraagd of zij het waren, maar die zweerden allemaal plechtig dat ze de rozen niet hebben gestuurd. Verder heb ik echt geen flauw idee! Het duurt lang, veel te lang voordat hij antwoordt...

Okee dat was het weer voor vandaag!
Hope you like it (:
xxxxmisstuesday<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten