dinsdag 8 maart 2011

i like clothes

is i like clothes, yes i do!
in dit artikel ga ik laten zien wat voor kleding ik leuk vind!
dit is trouwens niet mijn dag maar ik schrijf een artikel voor miss monday want zij had er gisteren geen een gedaan.
Mijn lievelings winkels qua kleding zijn h&m, only, america today, vero moda, lady sting enz..
Ik ga hier een paar leuke shirtjes laten zien die leuk zijn voor de zomer.


De eerste drie shritjes komen allemaal van de Only webshop. Vooral de laatste vind ik erg leuk voor de zomer. De eerste twee zijn een beetje simpel, maar ik vind ze wel heel leuk!
Het laatste is van Tillys, een webshop dus, helaas is het verzenden heel duur, want er staan nog veel meer leuke dingen op de site.


Deze jurkjes zijn echt heel leuk! <3
Eigenlijk is de eerste een jumpsuite maar ik vind deze zo leuk! Jammer dat tie van Tillys is anders had ik deze echt gekocht! Die twee erna zijn van h&m de webshopt. Die van 9,95 lijkt me echt chill voor als je bijvoorbeeld naar het strand gaat. En die daarna is ook echt gewoon heel leuk. De laatste is van vero moda. Jammer dat er geen bandjes aan zitten, want dat vind ik altijd wat minder, maar alsnog hou ik echt van dit soort jurkjes met van die knoopjes!

Dit was dan mijn stukje, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
dikke kus, FRIDAY.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten