donderdag 10 maart 2011

Rebus hihi































































Hiii,
haha jullie zullen wel denken, wat is dat nou weer? Nou dat is een rebus!
Vandaag ben ik er achter gekomen dat rebussen tekenen in de les best een goed idee is. 
Het klinkt misschien nerd, maar je hebt dan wat te doen en is grappig om van elkaar te lezen. En het is altijd leuker dan die saaie verhalen van de leraar! Succes met oplossen ;) 


Sorry trouwens dat ik weer een dagje later ben, maar er is toch niemand op donderdag dus hoop dat jullie het niet erg vinden! :) 
Ik was gister beetje druk met andere dingen, dus van daar.


Verder heb ik helaas niet veel inspiratie! 
En ik moet nog huiswerken dus ik hoop dat ik volgende week eindelijk weer met een langer stukje kom want ik ben niet zo goed met lange blogs ;$ :$ 
Zometeen gtst kijken! En vanavond ook weer oh oh tirol! 
Ik vind het erg grappig om te kijken, ook al gaat het helemaal nergens over toch wel leuk ;p 




kussss (L) miss wednesday!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten