vrijdag 11 maart 2011

Thank god it's friday!

hee chicks! <3
jullie weten allemaal wel van die leuke liedjes, bijvoorbeeld van bruno mars en dan vertaal je ze en dan slaat te tekst echt nergens op! eigenlijk heb miss wednesday dit idee bedacht maaar dat heb ik even gejat, sorry schat. :$ maar als eerste dacht ik aan grenade van bruno mars, want je kunt dit best makkelijk vertaler maar door de luiheid heb ik het gewoon maar even door de vertaalmachine gedaan, haha.





































Vooral het stukje aan het begin over die prullenbak vind ik grappig, hihi.


Nu nog een liedje van Rihanna - S&M


Woow wat een rare tekste komt daar uit. :p

Ik wil afsluiten met een rebus, want het idee van Miss wednesday vond ik erg leuk, vooral in de klas, haha.

ik hoop dat julli eruit zijn gekomen, dikke kus xxx Miss Friday

Geen opmerkingen:

Een reactie posten