woensdag 2 maart 2011

Schoeeenen.

Hii chikkies! (L)
Miss wednesday hier! De vakantie is alweer voorbij en nu al weer paar dagen  lekker naar school geweest. Maarja, voor je het weet is het weer vakantie toch? Ik heb iniedergeval een prima vakantie gehad, beetje werken, naar nichtjes, bios, leiden, winkelen, afspreken met meiden,  en dat soort leuke dingen. Hoop dat jullie vakantie ook leuk was!
Winkelen was leuk, niet superveel gekocht maar wel een shirtje, verder nog wat sieraden en makeup. Ook bios was leuk, ben met een vriendin naar chalet girl geweest.  Ik kan je die film zeker aanraden om naar toe te gaan, het klinkt misschien niet heel bekend maar is zeker de moeite waard!

Als ik ga winkelen kijk ik ook altijd even naar schoenen. Ik vidn schoenen gewoon leuk. Helaas heb ik zelf geen kasten vol maarja kijken kan altijd toch? ;) Ik draag eigenlijk ook niet echt hakken, ik weet eigenlijk niet waarom maar ik ben al beetje groot en anders wordt ik nog groter. Maar eigenlijk moet ik ze toch een keertje gewoon gaan kopen. Meestal draag ik m'n nikes naar school enzo, gewoon omdat het lekker loopt en ik ze ook leuk vind (:

Dit is een klein gedeelte van mijn schoenen collectie;




Hihi, graaaapje.
Al zou ik het natuurlijk niet erg vinden om dit in me bezit te hebben! (A)
Maar ik moet eten! Dus ik ga een eindje maken aan dit stukje.
Knuffffel! xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten