zondag 30 januari 2011

Sunday.

Haaaaalllooooooootjes!
Ik ben Sunday.
En volgens mij is Sunday, van alle dagen in het engels, de enige die écht een naam is..
Sunday is toch een naam..?
Nou ja, in ieder geval, ik heb voor vandaag echt twee óntzettend originele, diepgaande, diepzinnige, diepe, onderwerpen. : Badeendjes&Lelijke jongens.

Eerst de badeendjes:
Er zijn veel badeendjes, in alle soorten en maten. Ik heb speciaal voor jullie een aantal badeendjes op een rijtje gezet. :)
Dit zijn de standaard badeendjes, maar dan in verschillende kleuren. Zoals u ziet, blauw, donkerblauw, groen, en het origineel in het midden. De middelste heb ik zelf ook. want ik liep in Movie Park Nickland in ergens,waarvanikdenaamévenkwijtben, het was in ieder geval heel ver. ;o
En toen gingen we een handtekening vragen aan Spongebob, maar die wild ehij niet geven?! En toen kregen we een badeendje. Tja, mooi verhaal. Maar badeendjes zijn best leuk toch? Nu je er iets meer over weet, ga je er zeker een, of meerdere kopen. Of andere leuke - Badeendproducten. KIJK DEZE SUPERCOOLE BADEENDPORTEMONEE. Dat is toch de droom van iedere badeend fanaat? Ik zou hem eerlijk gezegd zó kopen. 
Trouwens, já ik besef dat dit onderwerp helemaal nergens op slaat, maar het is toch leuk? Je moet alleen niet doorslaan in je Badeendjessparen, want dan raakt dit mooie Badeendjesportemoneetje áárdig leeg. (: 
Ik denk dat het nu best wel tijd is om aan mijn andere onderwerp te beginnen, want ehh, nou ja. 
Lelijke jongens.
Dit is een onderwerp waar iedereen wel eens mee te maken krijgt...
Het is heel sneu, voor de jongen zelf. Maar neem hem gewoon zoals hij is, hij is vást aardig. En zo niet, dan bestaat blokken,verwijderen, en alle andere leuke dingen die je kan doen nog. (: 


Dit was een heel lang onzin verhaal, maar de conclusie van vandaag is :
Beter een lieve lelijke jongen, dan een lege badeendjesportemonnee.
TOT VOLGENDE WEEK!
Xxx'
SUNDAY.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten