zaterdag 29 januari 2011

LCKV ! (l)

Hello. I'm miss saterday. (:
ik was bijna vergeten om een stukje te schrijven ! ö Maar toen dacht ik er ineens aan dat het mijn dag was !
en ik wil een stukje schrijven over LCKV, en waarom ? ; Omdat lckv heel erg leuk is misschien? (a)


LCKV is een kampvereniging  en vorig jaar ging ik voor het eerst mee.  Ook samen met miss wednesday & miss friday ! Als ik het goed zeg... ? (:
Er zijn meerdere kampen waaruit je je keuzes kunt maken. Het is btw in de zomervakantie (;. Je gaat met 21 jongens en 21 meisjes op kamp. En natuurlijk nog leiding. Dat zijn er zo'n 15. En iedereen heeft een goed humeur en is in de feeststemming ! De kampen zijn gebaseerd op leeftijd en na 18jaar kun je ook mee als leiding enzo :D 
De eerste keer dat je meegaat wordt je 'ontgroend'. Dan wordt je groen geverfd en moet je iets leuks doen ofzo. en dan wordt er met een hamer op je reed geslagen. En verder doe je allemaal leuke spellen en feestjes en gezelligheid, maar ook vrije tijd. Vandaag kregen we toevallig de uitslag van de loting. Dan kom je dus te weten op welk kamp je gaat, want je maakt meerdere keuzes zodat je meer kans hebt om mee te gaan. :D maar je kan ook uitgeloot worden en dat is zwaaaar kut. :[
persoonlijke medelijden met de mensen die uitgeloot zijn! ;o 
Maar bij deze raad ik je dus aan om mee te gaan ! Er zijn nog open plekken waarvoor je je kunt inschrijven dus ga je gang ! Je kunt je inschrijven op www.lckv.nl. Wees erbij want het is een week om nooit meer te vergeten ! :D


liefsssxx.



1 opmerking: